12 fází úspěšných prodejních rozhovorů
Nakladatelství: Grada
Dostupnost: Ihned
Informace
V prodeji je úspěch a neúspěch velmi těsně spjat. Kdo ví, jak vést obchodní rozhovor opravdu profesionálně, je vítězem. Obchodníci, prodejci a obchodní manažeři se v této ojedinělé knížce dozví, kterých dvanáct fází profesionálně vedeného jednání vás dovede k úspěšnému uzavření obchodu. Všechny fáze přitom mají pro finální úspěch velký význam. Přehledná struktura knihy s mnoha praktickými tipy a příklady vám pomůže vše využít v praxi. Knížka je určená jak pro začínající obchodníky, tak pro ty zkušené, kteří chtějí zlepšit své výsledky a získat nové implusy.
Počet stran: 144
Rok vydání: 2012
ISBN: 978-80-247-4024-9
Online publikace (formáty PDF, ePub, PDF, ePub, MOBI, MOBI)
Hodnocení
Vložte Vaše hodnocení
V prodeji je úspěch a neúspěch velmi těsně spjat. Kdo ví, jak vést obchodní rozhovor opravdu profesionálně, je vítězem. Obchodníci, prodejci a obchodní manažeři se v této ojedinělé knížce dozví, kterých dvanáct fází profesionálně vedeného jednání vás dovede k úspěšnému uzavření obchodu. Všechny fáze přitom mají pro finální úspěch velký význam. Přehledná struktura knihy s mnoha praktickými tipy a příklady vám pomůže vše využít v praxi. Knížka je určená jak pro začínající obchodníky, tak pro ty zkušené, kteří chtějí zlepšit své výsledky a získat nové implusy.
Počet stran: 144
Rok vydání: 2012
ISBN: 978-80-247-4024-9
Online publikace (formáty PDF, ePub, PDF, ePub, MOBI, MOBI)
Vložte Vaše hodnocení
Vyberte si cenu
Tento produkt má variabilní cenu, vyberte si, za kolik chcete tento produkt koupit. Nejnižší cena je 186,-.