Budování vztahů se zákazníky
Nakladatelství: VeRBuM
Dostupnost: Ihned
Informace
Kniha se s využitím případových studií zabývá aktuálními otázkami CRM managementu. Lze ji doporučit jak studentům managementu nebo marketingu, tak i lidem z praxe.
Počet stran: 190
Rok vydání: 2011
ISBN: 978-80-875-0002-6
Online publikace (formáty PDF, ePub, MOBI)
Hodnocení
Vložte Vaše hodnocení
Kniha se s využitím případových studií zabývá aktuálními otázkami CRM managementu. Lze ji doporučit jak studentům managementu nebo marketingu, tak i lidem z praxe.
Počet stran: 190
Rok vydání: 2011
ISBN: 978-80-875-0002-6
Online publikace (formáty PDF, ePub, MOBI)
Vložte Vaše hodnocení
Vyberte si cenu
Tento produkt má variabilní cenu, vyberte si, za kolik chcete tento produkt koupit. Nejnižší cena je 69,-.