Budování vztahů se zákazníky

Vratislav Kozák
Nakladatelství: VeRBuM
Dostupnost: Ihned
69,-
Informace
Kniha se s využitím případových studií zabývá aktuálními otázkami CRM managementu. Lze ji doporučit jak studentům managementu nebo marketingu, tak i lidem z praxe.

Počet stran: 190

Rok vydání: 2011

ISBN: 978-80-875-0002-6

Online publikace (formáty PDF, ePub, MOBI)

Hodnocení

Vložte Vaše hodnocení

Informace Hodnocení Ukázka
Kniha se s využitím případových studií zabývá aktuálními otázkami CRM managementu. Lze ji doporučit jak studentům managementu nebo marketingu, tak i lidem z praxe.

Počet stran: 190

Rok vydání: 2011

ISBN: 978-80-875-0002-6

Online publikace (formáty PDF, ePub, MOBI)

Vložte Vaše hodnocení

Vyberte si cenu

Tento produkt má variabilní cenu, vyberte si, za kolik chcete tento produkt koupit. Nejnižší cena je 69,-.