Destinační management
Nakladatelství: Grada
Dostupnost: Ihned
Informace
Předkládá komplexní zpracování problematiky destinačního managementu. Čtenářům jsou představeny základní (teoretická) východiska řízení, včetně mechanismu řízení, tedy procesu řízení, a tyto jsou následně propojeny s četnými zahraničními (teoretickými) poznatky o řízení destinace.
Výsledkem je ucelený pohled na praktickou rovinu destinačního managementu, a to jak z procesní stránky, tak ze stránky konkurenceschopnosti a udržitelnosti.
Velký prostor je věnován specifikům destinačního managementu (tj. principu 3K - kooperace, koordinace, komunikace).
Závěrem jsou prezentovány praktické poznatky o vývoji destinačního managementu v zahraničí a v ČR.
Výsledkem je ucelený pohled na praktickou rovinu destinačního managementu, a to jak z procesní stránky, tak ze stránky konkurenceschopnosti a udržitelnosti.
Velký prostor je věnován specifikům destinačního managementu (tj. principu 3K - kooperace, koordinace, komunikace).
Závěrem jsou prezentovány praktické poznatky o vývoji destinačního managementu v zahraničí a v ČR.
Počet stran: 344
Rok vydání: 2022
ISBN: 978-80-271-3218-8
Online publikace (formáty ePub, PDF, MOBI)
Hodnocení
Vložte Vaše hodnocení
Předkládá komplexní zpracování problematiky destinačního managementu. Čtenářům jsou představeny základní (teoretická) východiska řízení, včetně mechanismu řízení, tedy procesu řízení, a tyto jsou následně propojeny s četnými zahraničními (teoretickými) poznatky o řízení destinace.
Výsledkem je ucelený pohled na praktickou rovinu destinačního managementu, a to jak z procesní stránky, tak ze stránky konkurenceschopnosti a udržitelnosti.
Velký prostor je věnován specifikům destinačního managementu (tj. principu 3K - kooperace, koordinace, komunikace).
Závěrem jsou prezentovány praktické poznatky o vývoji destinačního managementu v zahraničí a v ČR.
Výsledkem je ucelený pohled na praktickou rovinu destinačního managementu, a to jak z procesní stránky, tak ze stránky konkurenceschopnosti a udržitelnosti.
Velký prostor je věnován specifikům destinačního managementu (tj. principu 3K - kooperace, koordinace, komunikace).
Závěrem jsou prezentovány praktické poznatky o vývoji destinačního managementu v zahraničí a v ČR.
Počet stran: 344
Rok vydání: 2022
ISBN: 978-80-271-3218-8
Online publikace (formáty ePub, PDF, MOBI)
Vložte Vaše hodnocení
Vyberte si cenu
Tento produkt má variabilní cenu, vyberte si, za kolik chcete tento produkt koupit. Nejnižší cena je 420,-.