Environmentally Significant Behaviour in the Czech Republic: Energy, Food and Transportation

Doc. PhDr. Ing. Jan Urban CSc.
Nakladatelství: Karolinum
Dostupnost: Ihned
160,-
Informace

Cílem knihy je nabídnout čtenáři výsledky výzkumu spotřeby statků a služeb v českých domácnostech. První dvě kapitoly se věnují dopadům spotřeby na životní prostředí a teoretickým přístupům k analýze spotřeby a chování. Zbývajících pět kapitol se věnuje podrobněji spotřebnímu chování s významnými dopady na životní prostředí, jako je poptávka po energiích a dopravě, energeticky úsporné chování a energeticky úsporné opatření v domácnosti, vlastnictví osobního automobilu a spotřeba biopotravin. Cílem této knihy je poukázat na environmentální efekty, které jsou spojeny s těmito vybranými typy chování a přinést nové poznatky o tom, jak jsou tyto typy spotřebního chování časté v různých segmentech české společnosti. Publikace, kterou vám předkládáme, upozorňuje také na některé politiky a jiné intervenční nástroje, které mohou být použity k ovlivňování spotřebního chování.

Počet stran: 258

Rok vydání: 2014

ISBN: 978-80-246-2076-3

Online publikace (formáty PDF)

Hodnocení

Vložte Vaše hodnocení

Informace Hodnocení Ukázka

Cílem knihy je nabídnout čtenáři výsledky výzkumu spotřeby statků a služeb v českých domácnostech. První dvě kapitoly se věnují dopadům spotřeby na životní prostředí a teoretickým přístupům k analýze spotřeby a chování. Zbývajících pět kapitol se věnuje podrobněji spotřebnímu chování s významnými dopady na životní prostředí, jako je poptávka po energiích a dopravě, energeticky úsporné chování a energeticky úsporné opatření v domácnosti, vlastnictví osobního automobilu a spotřeba biopotravin. Cílem této knihy je poukázat na environmentální efekty, které jsou spojeny s těmito vybranými typy chování a přinést nové poznatky o tom, jak jsou tyto typy spotřebního chování časté v různých segmentech české společnosti. Publikace, kterou vám předkládáme, upozorňuje také na některé politiky a jiné intervenční nástroje, které mohou být použity k ovlivňování spotřebního chování.

Počet stran: 258

Rok vydání: 2014

ISBN: 978-80-246-2076-3

Online publikace (formáty PDF)

Vložte Vaše hodnocení

Vyberte si cenu

Tento produkt má variabilní cenu, vyberte si, za kolik chcete tento produkt koupit. Nejnižší cena je 160,-.