Etika, ekonomika, příroda

Josef Šmajs
Nakladatelství: Grada
Dostupnost: Ihned
278,-
Informace
Publikace uznávaných autorů reaguje na obrat společenských věd k etice. Je určena studentům
a pedagogům vysokých škol zaměřených na ekonomii, sociální vědy a environmentalistiku i
všem zájemcům o tyto oblasti. První část se věnuje evolučně-ontologické teorii konfliktu
kultury s přírodou a novému pochopení role ekonomiky v kultuře a kultury v přírodě. Je zde
představeno téma lidské práce i problém změny vzdělání pro globalizovanou kulturu. Druhá
část pojednává o myšlenkových experimentech dokazujících smysl a význam environmentální
etiky. Její první oddíly jsou věnované kritice dlouhodobé snahy izolovat etiku od filosofie a
speciálních věd, další kapitola analyzuje šest nejvýznamnějších konceptů environmentální
etiky. Třetí část se pak zabývá etickými hledisky v podnikatelské praxi. Komentuje aktuální
trendy v současné podnikatelské etice a reflektuje zásady v podnikání na zahraničních trzích.

Počet stran: 192

Rok vydání: 2012

ISBN: 978-80-247-4293-9

Online publikace (formáty PDF, ePub, ePub, PDF, MOBI, MOBI)

Hodnocení

Vložte Vaše hodnocení

Informace Hodnocení Ukázka
Publikace uznávaných autorů reaguje na obrat společenských věd k etice. Je určena studentům
a pedagogům vysokých škol zaměřených na ekonomii, sociální vědy a environmentalistiku i
všem zájemcům o tyto oblasti. První část se věnuje evolučně-ontologické teorii konfliktu
kultury s přírodou a novému pochopení role ekonomiky v kultuře a kultury v přírodě. Je zde
představeno téma lidské práce i problém změny vzdělání pro globalizovanou kulturu. Druhá
část pojednává o myšlenkových experimentech dokazujících smysl a význam environmentální
etiky. Její první oddíly jsou věnované kritice dlouhodobé snahy izolovat etiku od filosofie a
speciálních věd, další kapitola analyzuje šest nejvýznamnějších konceptů environmentální
etiky. Třetí část se pak zabývá etickými hledisky v podnikatelské praxi. Komentuje aktuální
trendy v současné podnikatelské etice a reflektuje zásady v podnikání na zahraničních trzích.

Počet stran: 192

Rok vydání: 2012

ISBN: 978-80-247-4293-9

Online publikace (formáty PDF, ePub, ePub, PDF, MOBI, MOBI)

Vložte Vaše hodnocení

Vyberte si cenu

Tento produkt má variabilní cenu, vyberte si, za kolik chcete tento produkt koupit. Nejnižší cena je 278,-.