Etika v podnikatelském prostředí
Nakladatelství: Grada
Dostupnost: Ihned
Informace
Špičkoví čeští a zahraniční odborníci přinášejí nejnovější a nejzajímavější poznatky týkající se etiky v podnikatelském prostředí, uvádějí příklady z české a evropské praxe a zabývají se možnostmi a přínosy konkrétního uplatnění etiky v podnikání a jeho prostředí. Kniha je určená manažerům, podnikatelům, zaměstnancům státní a veřejné správy a vysokoškolských studentům. Dozvíte se, proč se vyplatí a jak rozvíjet znalosti managementu v oblasti etiky, proč a jak uplatňovat kreativní management a etiku v personálním managementu, jak řídit sociální zodpovědnost organizace a firemní kulturu. Kniha se věnuje rovněž rozvoji osobnosti manažerů s důrazem na moderní vzdělávací technologie (e-learningu). Publikace ukazuje, že pro dlouhodobý úspěch firmy či jiné organizace a celé ekonomiky je uplatnění etiky v podnikatelském prostředí zcela nezbytné. Mezi spoluautory díla patří například i vedoucí katedry managementu VŠE v Praze prof. Ing. Jaromír Veber, CSc., generální ředitel společnosti Jakl Karviná a finalista soutěže Manažer roku 2004 Ing. Stanislav Konkolski, rektorka Univerzity Hradec Králové doc. RNDr. Jaroslava Mikulecká, prorektorka VŠB-TU Ostrava doc. Dr. Ing. Renáta Hótová, profesor holandské University of Twente Entschede Holandsko a člen předsedsednictva European Business Ethics Network prof. dr. Olaf Fisscher či generální ředitel Zdravotní pojišťovny Ministerstva vnitra ČR a finalista soutěže Manažer roku 2003 a 2004 Ing. Karel Šatera, Ph.D., MBA a řada dalších významých osobností akademické sféry a firemní praxe.
Počet stran: 196
Rok vydání: 2006
ISBN: 80-247-1589-9
Online publikace (formáty PDF, PDF)
Hodnocení
Vložte Vaše hodnocení
Špičkoví čeští a zahraniční odborníci přinášejí nejnovější a nejzajímavější poznatky týkající se etiky v podnikatelském prostředí, uvádějí příklady z české a evropské praxe a zabývají se možnostmi a přínosy konkrétního uplatnění etiky v podnikání a jeho prostředí. Kniha je určená manažerům, podnikatelům, zaměstnancům státní a veřejné správy a vysokoškolských studentům. Dozvíte se, proč se vyplatí a jak rozvíjet znalosti managementu v oblasti etiky, proč a jak uplatňovat kreativní management a etiku v personálním managementu, jak řídit sociální zodpovědnost organizace a firemní kulturu. Kniha se věnuje rovněž rozvoji osobnosti manažerů s důrazem na moderní vzdělávací technologie (e-learningu). Publikace ukazuje, že pro dlouhodobý úspěch firmy či jiné organizace a celé ekonomiky je uplatnění etiky v podnikatelském prostředí zcela nezbytné. Mezi spoluautory díla patří například i vedoucí katedry managementu VŠE v Praze prof. Ing. Jaromír Veber, CSc., generální ředitel společnosti Jakl Karviná a finalista soutěže Manažer roku 2004 Ing. Stanislav Konkolski, rektorka Univerzity Hradec Králové doc. RNDr. Jaroslava Mikulecká, prorektorka VŠB-TU Ostrava doc. Dr. Ing. Renáta Hótová, profesor holandské University of Twente Entschede Holandsko a člen předsedsednictva European Business Ethics Network prof. dr. Olaf Fisscher či generální ředitel Zdravotní pojišťovny Ministerstva vnitra ČR a finalista soutěže Manažer roku 2003 a 2004 Ing. Karel Šatera, Ph.D., MBA a řada dalších významých osobností akademické sféry a firemní praxe.
Počet stran: 196
Rok vydání: 2006
ISBN: 80-247-1589-9
Online publikace (formáty PDF, PDF)
Vložte Vaše hodnocení
Vyberte si cenu
Tento produkt má variabilní cenu, vyberte si, za kolik chcete tento produkt koupit. Nejnižší cena je 233,-.