Jak úspěšně reklamovat
Nakladatelství: Grada
Dostupnost: Ihned
Informace
Jedinečná praktická příručka vám poskytne neocenitelné rady. Názornou formou získáte přehled o tom, jaká práva může zákazník využívat při každodenních nákupech zboží a vybraných služeb na území České republiky i při nákupech v rámci Evropské unie, jakým způsobem lze tato práva uplatňovat a bránit. Autor čerpá i z častých dotazů a sporů, které mezi zákazníky a prodávajícími vznikají, nechybí ani popis práv spotřebitelů, jde-li o zboží prodané na předváděcích akcích či zásilkově. Výklad je doplněn o řadu příkladů, ukázky „reklamačních dopisů“ a žalobních návrhů. Cenné informace zde najdou také prodávající, popř. další podnikající subjekty, kterým autor poskytuje přehledný návod, jak postupovat, aby se při vyřizování reklamací nedostali do rozporu se zákonem, a zároveň nastiňuje postup, jak reklamovat zboží vůči dodavatelům. V knize je uveden i stručný slovníček pojmů. Publikaci mohou využít i studující a další odborná veřejnost.
Počet stran: 164
Rok vydání: 2007
ISBN: 978-80-247-2201-6
Online publikace (formáty PDF, PDF)
Hodnocení
Vložte Vaše hodnocení
Jedinečná praktická příručka vám poskytne neocenitelné rady. Názornou formou získáte přehled o tom, jaká práva může zákazník využívat při každodenních nákupech zboží a vybraných služeb na území České republiky i při nákupech v rámci Evropské unie, jakým způsobem lze tato práva uplatňovat a bránit. Autor čerpá i z častých dotazů a sporů, které mezi zákazníky a prodávajícími vznikají, nechybí ani popis práv spotřebitelů, jde-li o zboží prodané na předváděcích akcích či zásilkově. Výklad je doplněn o řadu příkladů, ukázky „reklamačních dopisů“ a žalobních návrhů. Cenné informace zde najdou také prodávající, popř. další podnikající subjekty, kterým autor poskytuje přehledný návod, jak postupovat, aby se při vyřizování reklamací nedostali do rozporu se zákonem, a zároveň nastiňuje postup, jak reklamovat zboží vůči dodavatelům. V knize je uveden i stručný slovníček pojmů. Publikaci mohou využít i studující a další odborná veřejnost.
Počet stran: 164
Rok vydání: 2007
ISBN: 978-80-247-2201-6
Online publikace (formáty PDF, PDF)
Vložte Vaše hodnocení
Vyberte si cenu
Tento produkt má variabilní cenu, vyberte si, za kolik chcete tento produkt koupit. Nejnižší cena je 140,-.