Komunikace a prezentace

Jiří Plamínek
Nakladatelství: Grada
Dostupnost: Ihned
336,-
Informace
Komunikace dnes, kdy většinu věcí děláme ve spolupráci s ostatními, stále více rozhoduje o úspěchu a neúspěchu. Kolik dobrých nápadů se již ztratilo bez užitku, protože je autor neuměl vysvětlit ostatním, tedy vlastně prodat? Kolik vztahů se již rozpadlo ne proto, že se lidé přestali mít rádi, ale proto, že si něco neuměli říci? A kolik nenávisti již vzniklo z nepochopení?

V novém vydání knihy uznávaného lektora a konzultanta se dozvíte, jak se chovat v nejčastějších komunikačních situacích – když potřebujete něco pochopit, něco vysvětlit, vést s někým rozhovor, řídit diskusi, zařídit, aby si někdo něco pamatoval, někoho o něčem přesvědčit či dokonce motivovat k určitému jednání. Třetí vydání je doplněno o kapitolu o vývoji komunikace a o neotřelý pohled na naděje a rizika komunikace v současné společnosti. Čtivý a prakticky zaměřený výklad je prokládán řadou obrázků a příkladů z praxe.

Komunikační návyky významně spolurozhodovaly o úspěchu a přežití vlastně od doby, kdy vznikl život. Toto své kouzlo neztratily ani dnes, v moderním světě globálních sítí, všelidských problémů i sdílených nadějí. Poučte se z knihy, jejíž tichou spoluautorkou je současná komunikační praxe.

✓ Jak vzniká pozornost, zájem a důvěra
✓ Pocitový a hodnotový obsah sdělení
✓ Šíření informací a prevence vzniku fám
✓ Argumentace a zvládání námitek
✓ Komunikace v konfliktech a krizích
✓ Rizika moderní komunikace

 

Počet stran: 208

Rok vydání: 2023

ISBN: 978-80-247-0432-6

Online publikace (formáty PDF, ePub, ePub, PDF, MOBI, MOBI)

Hodnocení

Vložte Vaše hodnocení

Informace Hodnocení Ukázka
Komunikace dnes, kdy většinu věcí děláme ve spolupráci s ostatními, stále více rozhoduje o úspěchu a neúspěchu. Kolik dobrých nápadů se již ztratilo bez užitku, protože je autor neuměl vysvětlit ostatním, tedy vlastně prodat? Kolik vztahů se již rozpadlo ne proto, že se lidé přestali mít rádi, ale proto, že si něco neuměli říci? A kolik nenávisti již vzniklo z nepochopení?

V novém vydání knihy uznávaného lektora a konzultanta se dozvíte, jak se chovat v nejčastějších komunikačních situacích – když potřebujete něco pochopit, něco vysvětlit, vést s někým rozhovor, řídit diskusi, zařídit, aby si někdo něco pamatoval, někoho o něčem přesvědčit či dokonce motivovat k určitému jednání. Třetí vydání je doplněno o kapitolu o vývoji komunikace a o neotřelý pohled na naděje a rizika komunikace v současné společnosti. Čtivý a prakticky zaměřený výklad je prokládán řadou obrázků a příkladů z praxe.

Komunikační návyky významně spolurozhodovaly o úspěchu a přežití vlastně od doby, kdy vznikl život. Toto své kouzlo neztratily ani dnes, v moderním světě globálních sítí, všelidských problémů i sdílených nadějí. Poučte se z knihy, jejíž tichou spoluautorkou je současná komunikační praxe.

✓ Jak vzniká pozornost, zájem a důvěra
✓ Pocitový a hodnotový obsah sdělení
✓ Šíření informací a prevence vzniku fám
✓ Argumentace a zvládání námitek
✓ Komunikace v konfliktech a krizích
✓ Rizika moderní komunikace

 

Počet stran: 208

Rok vydání: 2023

ISBN: 978-80-247-0432-6

Online publikace (formáty PDF, ePub, ePub, PDF, MOBI, MOBI)

Vložte Vaše hodnocení

Vyberte si cenu

Tento produkt má variabilní cenu, vyberte si, za kolik chcete tento produkt koupit. Nejnižší cena je 336,-.