Kreativita a efektivita v marketingové komunikaci
Monografie „Kreativita a efektivita v marketingové komunikace“ je sedmou částí monografické řady „Protipóly marketingové komunikace“. V sedmi kapitolách mapuje různé aspekty vztahu dvou klíčových dimenzí marketingové komunikace - kreativity a efektivity.
Počet stran: 128
Rok vydání: 2016
ISBN: 978-80-875-0083-5
Online publikace (formáty PDF)
Vložte Vaše hodnocení
Monografie „Kreativita a efektivita v marketingové komunikace“ je sedmou částí monografické řady „Protipóly marketingové komunikace“. V sedmi kapitolách mapuje různé aspekty vztahu dvou klíčových dimenzí marketingové komunikace - kreativity a efektivity.
Počet stran: 128
Rok vydání: 2016
ISBN: 978-80-875-0083-5
Online publikace (formáty PDF)
Vložte Vaše hodnocení
Tento produkt má variabilní cenu, vyberte si, za kolik chcete tento produkt koupit. Nejnižší cena je 69,-.