Pokud neprodáte, jako byste nebyli

David Gruber
Nakladatelství: David Gruber
Dostupnost: Ihned
199,-
Informace

Vážení čtenáři, čeká vás 111 stručných rad, seřazených do deseti kapitol. Zde jsou jejich bližší charakteristiky: Kapitola první – prodej, směna, vlastnictví. O tom, že všichni jsem vlastně prodejci a nikdo před prodejem neuteče. Také o tom, co všechno lze prodávat. O marketingovém mixu atp. Kapitola druhá – kdo je zákazník. Hlavní principy Tomáše Bati. Kam až zákazníkovi ustupovat, když je drzý atp. Kapitola třetí – kontaktujeme zákazníka. Mj. o tom, že lidská pozornost je stále vzácnější zboží a jak to zvládnout. Kapitola čtvrtá – sbíráme informace o zákazníkovi – standard a super. Super je to, co o zákazníkovi víte takového, že on si myslí, že to určitě nevíte. Kapitola pátá – zákazník klíčový, standardní problematický. Kapitola šestá – zákazníkův rozum, emoce, pocity. Kapitola sedmá – reklama a nekalá soutěž. Kapitola osmá – přitažení pozornosti. Kapitola devátá – vaše prodejní argumentace včetně zvládání námitek; typologie zákazníků a podobných zásadních věcí. Kapitola desátá – budování vztahu.

A jako bonus kapitola jedenáctá místo doslovu – aby to všechno fungovalo. O tom, jak se vyrovnat s případnou sníženou civilizovaností státu, v němž podnikáte a prodáváte.

Vše je nejen pečlivě nastudováno a tvořivě aplikováno, ale podepřeno více než čtvrtstoletými praktickými zkušenostmi autora ze špičkově úspěšného prodeje knih, kurzů i jiných komodit.

Počet stran: 44

Rok vydání: 2012

ISBN: 978-80-856-2454-0

Online publikace (formáty ePub, MOBI)

Hodnocení

Vložte Vaše hodnocení

Informace Hodnocení Ukázka

Vážení čtenáři, čeká vás 111 stručných rad, seřazených do deseti kapitol. Zde jsou jejich bližší charakteristiky: Kapitola první – prodej, směna, vlastnictví. O tom, že všichni jsem vlastně prodejci a nikdo před prodejem neuteče. Také o tom, co všechno lze prodávat. O marketingovém mixu atp. Kapitola druhá – kdo je zákazník. Hlavní principy Tomáše Bati. Kam až zákazníkovi ustupovat, když je drzý atp. Kapitola třetí – kontaktujeme zákazníka. Mj. o tom, že lidská pozornost je stále vzácnější zboží a jak to zvládnout. Kapitola čtvrtá – sbíráme informace o zákazníkovi – standard a super. Super je to, co o zákazníkovi víte takového, že on si myslí, že to určitě nevíte. Kapitola pátá – zákazník klíčový, standardní problematický. Kapitola šestá – zákazníkův rozum, emoce, pocity. Kapitola sedmá – reklama a nekalá soutěž. Kapitola osmá – přitažení pozornosti. Kapitola devátá – vaše prodejní argumentace včetně zvládání námitek; typologie zákazníků a podobných zásadních věcí. Kapitola desátá – budování vztahu.

A jako bonus kapitola jedenáctá místo doslovu – aby to všechno fungovalo. O tom, jak se vyrovnat s případnou sníženou civilizovaností státu, v němž podnikáte a prodáváte.

Vše je nejen pečlivě nastudováno a tvořivě aplikováno, ale podepřeno více než čtvrtstoletými praktickými zkušenostmi autora ze špičkově úspěšného prodeje knih, kurzů i jiných komodit.

Počet stran: 44

Rok vydání: 2012

ISBN: 978-80-856-2454-0

Online publikace (formáty ePub, MOBI)

Vložte Vaše hodnocení

Vyberte si cenu

Tento produkt má variabilní cenu, vyberte si, za kolik chcete tento produkt koupit. Nejnižší cena je 199,-.