Škola hrou

Jiří Bréda
Nakladatelství: Vydavatelství Pasparta
Dostupnost: Ihned
270,-
Informace

Publikace se zabývá aplikováním her a využitím gamifikace ve školním prostředí. Přináší praktické návody a v širších souvislostech popisuje,  jakým způsobem lze pomocí her a herních prvků zvýšit motivaci studentů v rámci výuky i nad její rámec. Čtenáři se dozví, jak s gamifikací začít a jak ji krok za krokem aplikovat v praxi. Autoři čtenáře provedou jednotlivými fázemi tvorby gamifikovaného programu, od nastavení prvotních cílů, přes analýzu hráčských typů a jejich motivací až po sběr zpětné vazby a vylepšování programu. V závěru knihy jsou shrnuty konkrétní zkušenosti učitelů, kteří gramifikaci ve vzdělávacím procesu úspěšně využívají. Nechybí ani podrobné portfolio her a odkazy na online hry a pomůcky, které lze ve škole, ale i mimo ni využít

Autoři knihy se tématu jak zefektivnit vzdělávací proces věnují dlouhodobě. V knize se dotýkají i otázek, jaké nejvhodnější přístupy zvolit nebo jak vytvořit ve škole takové prostředí a nastavit takový způsob komunikace a hodnocení, aby děti učení bavilo a maximálně se využil jejich potenciál.

Publikace je určena učitelům, asistentům pedagoga, vychovatelům a dalším pracovníkům ve školství nebo i ostatním čtenářům se zájmem o tuto problematiku.

Počet stran: 112

Rok vydání: 2023

ISBN: 978-80-88429-65-4

Online publikace (formáty ePub, MOBI)

Hodnocení

Vložte Vaše hodnocení

Informace Hodnocení Ukázka

Publikace se zabývá aplikováním her a využitím gamifikace ve školním prostředí. Přináší praktické návody a v širších souvislostech popisuje,  jakým způsobem lze pomocí her a herních prvků zvýšit motivaci studentů v rámci výuky i nad její rámec. Čtenáři se dozví, jak s gamifikací začít a jak ji krok za krokem aplikovat v praxi. Autoři čtenáře provedou jednotlivými fázemi tvorby gamifikovaného programu, od nastavení prvotních cílů, přes analýzu hráčských typů a jejich motivací až po sběr zpětné vazby a vylepšování programu. V závěru knihy jsou shrnuty konkrétní zkušenosti učitelů, kteří gramifikaci ve vzdělávacím procesu úspěšně využívají. Nechybí ani podrobné portfolio her a odkazy na online hry a pomůcky, které lze ve škole, ale i mimo ni využít

Autoři knihy se tématu jak zefektivnit vzdělávací proces věnují dlouhodobě. V knize se dotýkají i otázek, jaké nejvhodnější přístupy zvolit nebo jak vytvořit ve škole takové prostředí a nastavit takový způsob komunikace a hodnocení, aby děti učení bavilo a maximálně se využil jejich potenciál.

Publikace je určena učitelům, asistentům pedagoga, vychovatelům a dalším pracovníkům ve školství nebo i ostatním čtenářům se zájmem o tuto problematiku.

Počet stran: 112

Rok vydání: 2023

ISBN: 978-80-88429-65-4

Online publikace (formáty ePub, MOBI)

Vložte Vaše hodnocení

Vyberte si cenu

Tento produkt má variabilní cenu, vyberte si, za kolik chcete tento produkt koupit. Nejnižší cena je 270,-.