Slovník politického managementu a volebního marketingu
Nakladatelství: Grada
Dostupnost: Ihned
Informace
Přinášíme téměř sto odborných hesel z oblasti politického managementu, politického a volebního marketingu a politické komunikace. Většina termínů nebyla dosud u nás v takovéto šíři systematicky definována a analyzována. Autor sleduje nejmodernější trendy politického managementu a politické komunikace.
Počet stran: 104
Rok vydání: 2012
ISBN: 978-80-247-4013-3
Online publikace (formáty PDF, PDF)
Hodnocení
Vložte Vaše hodnocení
Přinášíme téměř sto odborných hesel z oblasti politického managementu, politického a volebního marketingu a politické komunikace. Většina termínů nebyla dosud u nás v takovéto šíři systematicky definována a analyzována. Autor sleduje nejmodernější trendy politického managementu a politické komunikace.
Počet stran: 104
Rok vydání: 2012
ISBN: 978-80-247-4013-3
Online publikace (formáty PDF, PDF)
Vložte Vaše hodnocení
Vyberte si cenu
Tento produkt má variabilní cenu, vyberte si, za kolik chcete tento produkt koupit. Nejnižší cena je 177,-.