Soukromé a veřejné v marketingové komunikaci
Nakladatelství: VeRBuM
Dostupnost: Ihned
Informace
Monografie je třetím dílem monografické řady Protipóly marketingové komunikace, která se tentokráte zaměřuje na to, jak lze ve světě marketingu a marketingové komunikace vnímat protipól soukromého a veřejného.
Počet stran: 152
Rok vydání: 2012
ISBN: 978-80-875-0020-0
Online publikace (formáty PDF)
Hodnocení
Vložte Vaše hodnocení
Monografie je třetím dílem monografické řady Protipóly marketingové komunikace, která se tentokráte zaměřuje na to, jak lze ve světě marketingu a marketingové komunikace vnímat protipól soukromého a veřejného.
Počet stran: 152
Rok vydání: 2012
ISBN: 978-80-875-0020-0
Online publikace (formáty PDF)
Vložte Vaše hodnocení
Vyberte si cenu
Tento produkt má variabilní cenu, vyberte si, za kolik chcete tento produkt koupit. Nejnižší cena je 69,-.