Spam

Martin Adámek
Nakladatelství: Grada
Dostupnost: Ihned
191,-
Informace
Kniha je určena pro více skupin čtenářů od široké veřejnosti, přes firmy, až po webmastery a jiné profesionály v oblasti ICT. Nabízí pohled nejen z hlediska informačních a komunikačních technologií, ale i z hlediska marketingově-psychologického, s eticko-morálními vsuvkami. Obsahuje konkrétní návody a rady, jak svým chováním nezvyšovat objem spamu ve své schránce; jak psát osobní zprávy, aby nevypadaly jako spam; a jak firmy mohou eticky a legálně oslovovat své stálé i potenciální zákazníky. Součástí je okomentovaný přehled způsobů, jakými lze e-mailové adresy ochránit při jejich zveřejňování na webu, při dodržení zásad validity a přístupnosti stránek. Na něj navazuje obecný přehled nejrozšířenějších antispamových řešení, i s jejich výhodami a nevýhodami. Zmíněny jsou právní aspekty spamové problematiky, s úvahami o morální hranici mezi spamem a přijatelnou reklamou. Text odhaluje i některé vnitřní principy používané pro šíření spamu, a obsahuje i úvahy o budoucím vývoji.

Počet stran: 168

Rok vydání: 2008

ISBN: 978-80-247-2638-0

Online publikace (formáty PDF, PDF)

Hodnocení

Vložte Vaše hodnocení

Informace Hodnocení Ukázka
Kniha je určena pro více skupin čtenářů od široké veřejnosti, přes firmy, až po webmastery a jiné profesionály v oblasti ICT. Nabízí pohled nejen z hlediska informačních a komunikačních technologií, ale i z hlediska marketingově-psychologického, s eticko-morálními vsuvkami. Obsahuje konkrétní návody a rady, jak svým chováním nezvyšovat objem spamu ve své schránce; jak psát osobní zprávy, aby nevypadaly jako spam; a jak firmy mohou eticky a legálně oslovovat své stálé i potenciální zákazníky. Součástí je okomentovaný přehled způsobů, jakými lze e-mailové adresy ochránit při jejich zveřejňování na webu, při dodržení zásad validity a přístupnosti stránek. Na něj navazuje obecný přehled nejrozšířenějších antispamových řešení, i s jejich výhodami a nevýhodami. Zmíněny jsou právní aspekty spamové problematiky, s úvahami o morální hranici mezi spamem a přijatelnou reklamou. Text odhaluje i některé vnitřní principy používané pro šíření spamu, a obsahuje i úvahy o budoucím vývoji.

Počet stran: 168

Rok vydání: 2008

ISBN: 978-80-247-2638-0

Online publikace (formáty PDF, PDF)

Vložte Vaše hodnocení

Vyberte si cenu

Tento produkt má variabilní cenu, vyberte si, za kolik chcete tento produkt koupit. Nejnižší cena je 191,-.