Teorie a praxe v marketingové komunikaci
Nakladatelství: VeRBuM
Dostupnost: Ihned
Informace
Šestý díl ediční řady Protipóly marketingové komunikace mapuje další z polarit ve světě marketingu a propagace - tentokrát jde o různé možnosti pohledů na vztah teorie a praxe.
Počet stran: 190
Rok vydání: 2015
ISBN: 978-80-875-0068-2
Online publikace (formáty PDF)
Hodnocení
Vložte Vaše hodnocení
Šestý díl ediční řady Protipóly marketingové komunikace mapuje další z polarit ve světě marketingu a propagace - tentokrát jde o různé možnosti pohledů na vztah teorie a praxe.
Počet stran: 190
Rok vydání: 2015
ISBN: 978-80-875-0068-2
Online publikace (formáty PDF)
Vložte Vaše hodnocení
Vyberte si cenu
Tento produkt má variabilní cenu, vyberte si, za kolik chcete tento produkt koupit. Nejnižší cena je 69,-.