Teorie a praxe v marketingové komunikaci

Radim Bačuvčík
Nakladatelství: VeRBuM
Dostupnost: Ihned
69,-
Informace

Šestý díl ediční řady Protipóly marketingové komunikace mapuje další z polarit ve světě marketingu a propagace - tentokrát jde o různé možnosti pohledů na vztah teorie a praxe.

Počet stran: 190

Rok vydání: 2015

ISBN: 978-80-875-0068-2

Online publikace (formáty PDF)

Hodnocení

Vložte Vaše hodnocení

Informace Hodnocení Ukázka

Šestý díl ediční řady Protipóly marketingové komunikace mapuje další z polarit ve světě marketingu a propagace - tentokrát jde o různé možnosti pohledů na vztah teorie a praxe.

Počet stran: 190

Rok vydání: 2015

ISBN: 978-80-875-0068-2

Online publikace (formáty PDF)

Vložte Vaše hodnocení

Vyberte si cenu

Tento produkt má variabilní cenu, vyberte si, za kolik chcete tento produkt koupit. Nejnižší cena je 69,-.