Tradiční a nové v marketingové komunikaci
Nakladatelství: VeRBuM
Dostupnost: Ihned
Informace
Kniha vychází v edici "Protipóly marketingové komunikace", která se snaží mapovat různé protiklady, které vznikají ve světě marketingové komunikace. Na základě případových studií jsou sledovány tradiční a nové způsoby propagace nebo vývoj médií. Bližší informace je možno získat na webu nakladatelstvi VeRBuM www.verbum.name.
Počet stran: 218
Rok vydání: 2011
ISBN: 978-80-875-0004-0
Online publikace (formáty PDF)
Hodnocení
Vložte Vaše hodnocení
Kniha vychází v edici "Protipóly marketingové komunikace", která se snaží mapovat různé protiklady, které vznikají ve světě marketingové komunikace. Na základě případových studií jsou sledovány tradiční a nové způsoby propagace nebo vývoj médií. Bližší informace je možno získat na webu nakladatelstvi VeRBuM www.verbum.name.
Počet stran: 218
Rok vydání: 2011
ISBN: 978-80-875-0004-0
Online publikace (formáty PDF)
Vložte Vaše hodnocení
Vyberte si cenu
Tento produkt má variabilní cenu, vyberte si, za kolik chcete tento produkt koupit. Nejnižší cena je 69,-.