Úroveň čtenářských strategií patnáctiletých žáků na konci základního vzdělávání
Monografie prezentuje výsledky výzkumu, jehož cílem bylo zjistit úroveň čtenářských strategií patnáctiletých žáků na konci jejich základního vzdělávání. Autoři publikace se tomuto tématu věnují v širších souvislostech. V úvodních, teoreticky zaměřených kapitolách proto také sledují, jak se problematika čtenářských strategií promítá do obsahu a očekávaných výstupů stanovených Rámcovým vzdělávacím programem pro základní vzdělávání, objasňují specifika rozvoje čtenářských strategií v prostředí internetu a přibližují možnosti rozvoje čtenářských strategií v období mladšího školního věku.
Počet stran: 202
Rok vydání: 2016
ISBN: 978-80-244-5061-2
Online publikace (formáty PDF)
Vložte Vaše hodnocení
Monografie prezentuje výsledky výzkumu, jehož cílem bylo zjistit úroveň čtenářských strategií patnáctiletých žáků na konci jejich základního vzdělávání. Autoři publikace se tomuto tématu věnují v širších souvislostech. V úvodních, teoreticky zaměřených kapitolách proto také sledují, jak se problematika čtenářských strategií promítá do obsahu a očekávaných výstupů stanovených Rámcovým vzdělávacím programem pro základní vzdělávání, objasňují specifika rozvoje čtenářských strategií v prostředí internetu a přibližují možnosti rozvoje čtenářských strategií v období mladšího školního věku.
Počet stran: 202
Rok vydání: 2016
ISBN: 978-80-244-5061-2
Online publikace (formáty PDF)
Vložte Vaše hodnocení
Tento produkt má variabilní cenu, vyberte si, za kolik chcete tento produkt koupit. Nejnižší cena je 110,-.