Velká kniha o prodeji

Martin Limbeck
Nakladatelství: Grada
Dostupnost: Ihned
463,-
Informace
Uznávaný prodejní trenér a autor známé knížky Jak myslí špičkový obchodník vám ve své klíčové knize o prodeji ukáže, jak úspěšně získávat nové zákazníky, uzavírat s nimi obchody a budovat vztahy.

Co je to vlastně NOVÝ HARDSELLING? Je to moderní a inovativní přístup k prodávání. Koncept spojující dva klíčové aspekty – důslednou a cílevědomou snahu o uzavření zakázky a řízení vztahů se zákazníky nutné k vybudování dlouhodobého a funkčního obchodního partnerství. Jeho podstatou je osm etap úspěšného prodeje: od počátečního telefonického kontaktu přes první rozhovor, prezentaci nabídky a uzavření zakázky až po poprodejní služby.

Stěžejním prvkem tohoto nového prodejního konceptu je NOVÝ HARDSELLER. Na stránkách této knihy poznáte tajemství jeho úspěchů a zjistíte jak:
• se sami naprogramovat k úspěchům při prodávání,
• se dostat k zákazníkům na nejvyšších úrovních managementu,
• aktivně vést prodejní rozhovor a přesvědčit klienty neodolatelnými argumenty,
• porozumět spektru komunikačních nuancí a využít tyto vědomosti k užitku svému i klientovu,
• cíleně řídit klientovy akce i reakce a dovést jej tak k úspěšnému uzavření zakázky,
• z nově přesvědčených klientů udělat dlouhodobě nadšené a věrné zákazníky!


V knize získáte mnoho konkrétních praktických rad a tipů například pro telefonické rozhovory, pro vyjednávání o ceně nebo pro návštěvy klientů a také řadu příkladů z praxe. Přehledná a srozumitelná kniha poslouží všem nováčkům i starým mazákům na cestě stát se NOVÝM HARDSELLEREM!

Počet stran: 288

Rok vydání: 2014

ISBN: 978-80-247-4095-9

Online publikace (formáty ePub, PDF, MOBI)

Hodnocení

Vložte Vaše hodnocení

Informace Hodnocení Ukázka
Uznávaný prodejní trenér a autor známé knížky Jak myslí špičkový obchodník vám ve své klíčové knize o prodeji ukáže, jak úspěšně získávat nové zákazníky, uzavírat s nimi obchody a budovat vztahy.

Co je to vlastně NOVÝ HARDSELLING? Je to moderní a inovativní přístup k prodávání. Koncept spojující dva klíčové aspekty – důslednou a cílevědomou snahu o uzavření zakázky a řízení vztahů se zákazníky nutné k vybudování dlouhodobého a funkčního obchodního partnerství. Jeho podstatou je osm etap úspěšného prodeje: od počátečního telefonického kontaktu přes první rozhovor, prezentaci nabídky a uzavření zakázky až po poprodejní služby.

Stěžejním prvkem tohoto nového prodejního konceptu je NOVÝ HARDSELLER. Na stránkách této knihy poznáte tajemství jeho úspěchů a zjistíte jak:
• se sami naprogramovat k úspěchům při prodávání,
• se dostat k zákazníkům na nejvyšších úrovních managementu,
• aktivně vést prodejní rozhovor a přesvědčit klienty neodolatelnými argumenty,
• porozumět spektru komunikačních nuancí a využít tyto vědomosti k užitku svému i klientovu,
• cíleně řídit klientovy akce i reakce a dovést jej tak k úspěšnému uzavření zakázky,
• z nově přesvědčených klientů udělat dlouhodobě nadšené a věrné zákazníky!


V knize získáte mnoho konkrétních praktických rad a tipů například pro telefonické rozhovory, pro vyjednávání o ceně nebo pro návštěvy klientů a také řadu příkladů z praxe. Přehledná a srozumitelná kniha poslouží všem nováčkům i starým mazákům na cestě stát se NOVÝM HARDSELLEREM!

Počet stran: 288

Rok vydání: 2014

ISBN: 978-80-247-4095-9

Online publikace (formáty ePub, PDF, MOBI)

Vložte Vaše hodnocení

Vyberte si cenu

Tento produkt má variabilní cenu, vyberte si, za kolik chcete tento produkt koupit. Nejnižší cena je 463,-.