Vnitropodnikové účetnictví
Nakladatelství: Grada
Dostupnost: Ihned
Informace
Publikace slouží především jako praktická příručka pro zavedení vnitropodnikového účetnictví v účetní jednotce. Nezavádí žádné odborné termíny. Je vhodná pro účetní, kteří mají povinnost vnitro účetnictví ve firmě zavést. Na konkrétních příkladech uvádí způsob vytvoření účtové osnovy pro vnitro účetnictví.
Podrobně se zabývá problematikou klíčování ve firmě, které představuje základní analytické rozčlenění firmy. V jednotlivých krocích uvádí postup jak zavést vnitro účetnictví i čeho se vyvarovat. Pro ty, co již vnitro účetnictví zpracovávají, může být inspirací k jeho rozvoji.
Publikace je vhodná pro firmy, které se rozhodují zavést vnitro účetnictví. Svojí jednoduchostí je vhodná i pro studenty.
Podrobně se zabývá problematikou klíčování ve firmě, které představuje základní analytické rozčlenění firmy. V jednotlivých krocích uvádí postup jak zavést vnitro účetnictví i čeho se vyvarovat. Pro ty, co již vnitro účetnictví zpracovávají, může být inspirací k jeho rozvoji.
Publikace je vhodná pro firmy, které se rozhodují zavést vnitro účetnictví. Svojí jednoduchostí je vhodná i pro studenty.
Počet stran: 136
Rok vydání: 2019
ISBN: 978-80-271-2544-9
Online publikace (formáty PDF, PDF)
Hodnocení
Vložte Vaše hodnocení
Publikace slouží především jako praktická příručka pro zavedení vnitropodnikového účetnictví v účetní jednotce. Nezavádí žádné odborné termíny. Je vhodná pro účetní, kteří mají povinnost vnitro účetnictví ve firmě zavést. Na konkrétních příkladech uvádí způsob vytvoření účtové osnovy pro vnitro účetnictví.
Podrobně se zabývá problematikou klíčování ve firmě, které představuje základní analytické rozčlenění firmy. V jednotlivých krocích uvádí postup jak zavést vnitro účetnictví i čeho se vyvarovat. Pro ty, co již vnitro účetnictví zpracovávají, může být inspirací k jeho rozvoji.
Publikace je vhodná pro firmy, které se rozhodují zavést vnitro účetnictví. Svojí jednoduchostí je vhodná i pro studenty.
Podrobně se zabývá problematikou klíčování ve firmě, které představuje základní analytické rozčlenění firmy. V jednotlivých krocích uvádí postup jak zavést vnitro účetnictví i čeho se vyvarovat. Pro ty, co již vnitro účetnictví zpracovávají, může být inspirací k jeho rozvoji.
Publikace je vhodná pro firmy, které se rozhodují zavést vnitro účetnictví. Svojí jednoduchostí je vhodná i pro studenty.
Počet stran: 136
Rok vydání: 2019
ISBN: 978-80-271-2544-9
Online publikace (formáty PDF, PDF)
Vložte Vaše hodnocení
Vyberte si cenu
Tento produkt má variabilní cenu, vyberte si, za kolik chcete tento produkt koupit. Nejnižší cena je 177,-.