Začínáme podnikat
Nakladatelství: Grada
Dostupnost: Ihned
Informace
Kolektiv zkušených autorů vám poradí, jak přijít na nové nápady, jak si ověřit zájem zákazníků a pomocí jakých nástrojů u nich vyvolat zájem o váš produkt nebo službu. Dozvíte se, jaké jsou trendy v podnikání a na co si dát pozor při výběru společníka a na co nesmíte zapomenout při řízení zaměstnanců.
Získáte přehled o tom, jaké typy byznys modelů existují a jaké jejich charakteristiky jsou úspěšné. Poznáte účetní výkazy, jejich strukturu, jak důležité informace pro finanční řízení vám jednotlivé účetní výkazy poskytují a jak správně postupovat při finančním plánování.
Zjistíte, kde můžete najít potřebné informace o založení firmy a platné legislativě, o různých formách podpory podnikání a organizacích, které vám mohou pomoci ve vašem podnikání. Seznámíte se s tím, jaké jsou zásady pro sestavení podnikatelského plánu a jakou by měl mít strukturu.
Kniha obsahuje definice základních pojmů z oblasti podnikání, příklady z praxe, cenné rady a tipy pro začínající podnikatele. Pro inspiraci zde naleznete také tři případové studie začínajících podnikatelů.
Knihu ocení jak začínající podnikatelé, tak majitelé rostoucích firem, kteří si chtějí rozšířit své znalosti z oblasti podnikání, seznámit se s příklady z jiných firem a najít rady a tipy, jak svou firmu úspěšně rozvíjet. Kniha je určena také studentům vysokých škol se zaměřením na podnikání a management a účastníkům vzdělávacích kurzů se zaměřením na ekonomiku a řízení firmy.
Získáte přehled o tom, jaké typy byznys modelů existují a jaké jejich charakteristiky jsou úspěšné. Poznáte účetní výkazy, jejich strukturu, jak důležité informace pro finanční řízení vám jednotlivé účetní výkazy poskytují a jak správně postupovat při finančním plánování.
Zjistíte, kde můžete najít potřebné informace o založení firmy a platné legislativě, o různých formách podpory podnikání a organizacích, které vám mohou pomoci ve vašem podnikání. Seznámíte se s tím, jaké jsou zásady pro sestavení podnikatelského plánu a jakou by měl mít strukturu.
Kniha obsahuje definice základních pojmů z oblasti podnikání, příklady z praxe, cenné rady a tipy pro začínající podnikatele. Pro inspiraci zde naleznete také tři případové studie začínajících podnikatelů.
Knihu ocení jak začínající podnikatelé, tak majitelé rostoucích firem, kteří si chtějí rozšířit své znalosti z oblasti podnikání, seznámit se s příklady z jiných firem a najít rady a tipy, jak svou firmu úspěšně rozvíjet. Kniha je určena také studentům vysokých škol se zaměřením na podnikání a management a účastníkům vzdělávacích kurzů se zaměřením na ekonomiku a řízení firmy.
Počet stran: 264
Rok vydání: 2020
ISBN: 978-80-271-2253-0
Online publikace (formáty PDF, ePub, PDF, ePub, MOBI, MOBI)
Hodnocení
Vložte Vaše hodnocení
Kolektiv zkušených autorů vám poradí, jak přijít na nové nápady, jak si ověřit zájem zákazníků a pomocí jakých nástrojů u nich vyvolat zájem o váš produkt nebo službu. Dozvíte se, jaké jsou trendy v podnikání a na co si dát pozor při výběru společníka a na co nesmíte zapomenout při řízení zaměstnanců.
Získáte přehled o tom, jaké typy byznys modelů existují a jaké jejich charakteristiky jsou úspěšné. Poznáte účetní výkazy, jejich strukturu, jak důležité informace pro finanční řízení vám jednotlivé účetní výkazy poskytují a jak správně postupovat při finančním plánování.
Zjistíte, kde můžete najít potřebné informace o založení firmy a platné legislativě, o různých formách podpory podnikání a organizacích, které vám mohou pomoci ve vašem podnikání. Seznámíte se s tím, jaké jsou zásady pro sestavení podnikatelského plánu a jakou by měl mít strukturu.
Kniha obsahuje definice základních pojmů z oblasti podnikání, příklady z praxe, cenné rady a tipy pro začínající podnikatele. Pro inspiraci zde naleznete také tři případové studie začínajících podnikatelů.
Knihu ocení jak začínající podnikatelé, tak majitelé rostoucích firem, kteří si chtějí rozšířit své znalosti z oblasti podnikání, seznámit se s příklady z jiných firem a najít rady a tipy, jak svou firmu úspěšně rozvíjet. Kniha je určena také studentům vysokých škol se zaměřením na podnikání a management a účastníkům vzdělávacích kurzů se zaměřením na ekonomiku a řízení firmy.
Získáte přehled o tom, jaké typy byznys modelů existují a jaké jejich charakteristiky jsou úspěšné. Poznáte účetní výkazy, jejich strukturu, jak důležité informace pro finanční řízení vám jednotlivé účetní výkazy poskytují a jak správně postupovat při finančním plánování.
Zjistíte, kde můžete najít potřebné informace o založení firmy a platné legislativě, o různých formách podpory podnikání a organizacích, které vám mohou pomoci ve vašem podnikání. Seznámíte se s tím, jaké jsou zásady pro sestavení podnikatelského plánu a jakou by měl mít strukturu.
Kniha obsahuje definice základních pojmů z oblasti podnikání, příklady z praxe, cenné rady a tipy pro začínající podnikatele. Pro inspiraci zde naleznete také tři případové studie začínajících podnikatelů.
Knihu ocení jak začínající podnikatelé, tak majitelé rostoucích firem, kteří si chtějí rozšířit své znalosti z oblasti podnikání, seznámit se s příklady z jiných firem a najít rady a tipy, jak svou firmu úspěšně rozvíjet. Kniha je určena také studentům vysokých škol se zaměřením na podnikání a management a účastníkům vzdělávacích kurzů se zaměřením na ekonomiku a řízení firmy.
Počet stran: 264
Rok vydání: 2020
ISBN: 978-80-271-2253-0
Online publikace (formáty PDF, ePub, PDF, ePub, MOBI, MOBI)
Vložte Vaše hodnocení
Vyberte si cenu
Tento produkt má variabilní cenu, vyberte si, za kolik chcete tento produkt koupit. Nejnižší cena je 327,-.