Základy strategického řízení a rozhodování
Nakladatelství: Grada
Dostupnost: Ihned
Informace
Manažeři, podnikatelé a studenti VŠ získají z knihy základ manažerských poznatků v oblasti strategického řízení, rozhodování a obchodní politiky firem. Dozvíte se, jak aplikovat strategické myšlení do řízení firem a jaké jsou klíčové koncepce, které vám pomohou při výběru optimální strategie firmy.
Počet stran: 252
Rok vydání: 2006
ISBN: 978-80-247-1911-5
Online publikace (formáty PDF, PDF)
Hodnocení
Vložte Vaše hodnocení
Manažeři, podnikatelé a studenti VŠ získají z knihy základ manažerských poznatků v oblasti strategického řízení, rozhodování a obchodní politiky firem. Dozvíte se, jak aplikovat strategické myšlení do řízení firem a jaké jsou klíčové koncepce, které vám pomohou při výběru optimální strategie firmy.
Počet stran: 252
Rok vydání: 2006
ISBN: 978-80-247-1911-5
Online publikace (formáty PDF, PDF)
Vložte Vaše hodnocení
Vyberte si cenu
Tento produkt má variabilní cenu, vyberte si, za kolik chcete tento produkt koupit. Nejnižší cena je 308,-.